torstai 3. huhtikuuta 2014

Päitsillä ratsastelua

Hei!
Tiistaina menimme koulun jälkeen Saran kanssa Viiviä ja Ronjaa katsomaan. Harjattiin molemmat ja otettiin yhteiskuvia. Ronjalla ratsastettiin vain vähän käyntiä, kun sillä on kavioissa sellanen juttu (en osaa selittää), eikä kengittäjä ole vielä käynyt. Viivillä mentiin päitsillä ja hyppäsin pari kertaa. Aamulla harjattiin molemmat ja ratsastettin Viivillä jonkin aikaa ja Ronjalla ihan vähän ennen koulua. Kuolaimettomat olis varmaan ihan hyvät, koska Viivi menee päitsilläkin niin hyvin:)





Viivi hyppää:) videolaatu...
 -Elviira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti