Viikonloppuna ratsasteltiin ja pulkkailtiin Viivillä. Ronjalla emme voineet kovin ratsastella, kun tiet ja kenttä olivat tosi liukkaat ja pellolla Ronjan on hirmu villinä. Eli perjantaina ratsastettiin meidän pihassa Viivillä ja harjattiin molemmat ponit. Lauantaina teimme lyhyt elokuvan ja pulkkailtiin Viivillä. Viivillä ja Ronjalla kävi myös kengittäjä.
Sunnuntaina ratsastettiin Viivillä pellolla ja harjailtiin ponit. Kun Elviira ratsasti Viivillä satulalla niin Viivi alkoi piehtaroimaan, koska oli aika lämmin ja Viivillä on tosi paksu karva.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti