tiistai 12. marraskuuta 2013

viikonloppu 8.-10.11

Viikonloppuna ratsastelin ja hoitelin poneja. Perjantaina harjasin ponit ja pikkusiskoni Saija ratsasti Viivillä. Lauantaina emme ottaneet kuvia.
 Sunnuntaina pulkkailtiin Viivillä ja ratsastin Ronjalla tarhassa. Kävimme myös Saijan kanssa Viivillä pienen maaston.
Kun ratsastin Ronjalla tarhassa Saija ei jaksanut tulla kuvaamaan, joten en saanut kuvia:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti